درباره ما

خدمات و قطعات کیا و هیوندای انارکی

علاقه مندی به مهندسی مکانیک و فرآیندهای صنعتی،شاید پررنگ‌ترین درون مایه تمام دوران کودکی من بود. تبلور طراحی سازه ها و نبوغ و آزمونهای گوناگون تجربی در زمینه های فیزیک و هندسه عامل اصلی این علاقه فراگیر شد.
پس از اتمام تحصیل دیپلم ریاضی و فیزیک در سال 1383 در آزمون کاردانی نگهداری و تعمیرات ماشینهای راهسازی شرکت هپکو اراک پذیرفته شدم. ورود من به هپکو بزرگترین تاثیر حرفه ای را برایم داشت. شرکتی که اولین و تنها سازنده ماشین آلات و تجهیزات سنگین خاورمیانه در قبل از انقلاب بود و بیش از 40سال است که با برندهای جهانی (از جمله  Liebherr volvo , komatsu , deutz , ZF , sauer danfoss,  bitelli , new holland , perkins.. و..) همکاری داشته است. رهاورد این  تعاملات به وجود آمدن یک مجموعه انسانی کاردان و با نگرش کاملا علمی-کاربردی در طیف گسترده علوم مهندسی است و خوش اقبالی، قرار گرفتن خشت اول مهندسی مکانیک توسط استادان این مجموعه در ذهن پرسشگر و جوان من بود. مزیت دیگر شرکت هپکو موقعیت آن در قطب صنعتی اراک در مجاورت شرکت ماشین سازی اراک بود که سبب آشنایی اصولی من با علم ساخت و تولید و تکنولوژیهای صنعتی شد. همچنین مدیریت دلسوز و چشم باز مجموعه آموزش عالی هپکو انصافا هر چه که میتوانست و امکان داشت برای حقیر در طول سه سال فروگذار نکرد، چرا که تنها یک ماه بعد از شروع به کارآموزی در خط مونتاژ محصول غلطک hc100 در فقدان یک نیروی تکنسین تولید جایگزین او شدم، دوره برق خودرو تخصصی زانتیا را در شرکت سایپا یدک تهران و تعمیرات اساسی موتورهای دویتس را در خدمات پس از فروش شرکت میگذراندم. در آن سه سال طی یک برنامه مدون کارآموزی و کارورزی به صورت گردشی، 1000 ساعت در تمام خطوط تولید غلطک، بیل مکانیکی، گریدر، بلدوزر، فینیشر آسفالت، لودر .. واحد کنترل کیفی محصولات و واحد برنامه ریزی تولید کار آموزی گذراندم و به منظور ورزیده تر شدن در کار و آشنایی بیشتر در مواجهه با مشکلات جاری کارگاهی و پروژه‌های عمرانی نیز بنا به پیشنهاد خودم با معرفی هپکو 1000 ساعت در تعمیرگاه کاترپیلار مجتمع سنگ آهن چادرملو یزد و واحد ماشین آلات اداره راهداری سبزوار با عملکرد عالی کارورزی کردم.
بلافاصله پس از اتمام دوره با توجه به ارزیابی هپکو برای جایگاه کاری سرپرستی به شرکت ساختمانی اس.دی.ام که در آن زمان برنده یکی از بزرگترین قراردادهای وزارت راه بود، معرفی شدم و بعد از مصاحبه تخصصی بعنوان مسئول نگهداری و تعمیرات ماشین آلات در پروژه راه آهن اصفهان-شیراز بطول 130 کیلومتر با حدود 250 دستگاه دو شیفت، مشغول بکار شدم.

خدمات و قطعات کیا و هیوندای
مهندسی مکانیک

در مهر ماه 1386 در آزمون کارشناسی ناپیوسته نوبت روزانه دانشگاه تهران قبول شدم. و به خاطر ارجحیت تحصیلاتم و الزام حضور در تهران از هر دو کارگاه آباده و میانه شرکت اس.دی.ام جدا شدم. در طی تمام دوره‌های متمادی آموزش عالی هپکو، حقیر تنها کسی بودم که موفق شده بود در حوزه علمی پشتوانه خود را چنین اثبات کند و از طرفی بازخورد رضایت کامل کاریم نیز مزید شد تا به قرب قائم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء معرفی شوم و بعد از طی فرایند گزینش در برخی پروژه های نظامی و اقتصادی محدوده تهران با سمت های مسئول تعمیرگاه و سرپرست ماشین آلات و مدیر ماشین آلات خدمت نمایم.
اعتقاد به ماهیت چند بعدی وجود آدمی و تمایلات کمال طلبی و حق خواهی باعث شد در بعد اجتماعی بعنوان دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان، و در بعد فردی با اختراع یک دستگاه مکانیکی با نام باغبان گلخانه، عضو بنیاد ملی نخبگان شوم.
در سال 1390 در آزمون کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی دوره روزانه دانشگاه صنعتی سیرجان پذیرفته شدم و به صورت استاد حق التدریس کارگاه درس اتومکانیک را هم برای دانشجویان مقطع کارشناسی آموزش دادم.
 سال 1392 با شرکت مهندسی تارا پس از  پروژه سد بابا احمد چالدران در تاسیسات زیر بنایی خلیج فارس بندر عباس همکاری کردم. و یک سال بعد با تجربه ارزشمند کارشناسی دستگاهT.B.M در پروژه تونل بلند قمرود شرکت سابیر ، تونل ابوذر و جاده پاتاوه-دهدشت قرب قائم، به سمت مدیر ماشین آلات موسسه عمران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیإ در دفتر مرکزی شیراز انتخاب شدم.
از سال 1393 تلاش کردم تا هر چه بیشتر در خراسان و سبزوار متمرکز شوم لذا مسئولیت نگهداری و تعمیرات ماشین آلات معدن دولتی سنگ آهن خواف را در شرکت طوس مسیر و سال بعد، مدیریت ماشین آلات شرکت تیراژ در پروژه راه آهن نقاب-اسفراین را بعهده گرفتم.
سال 1395 با نمره 92 در آزمون پذیرش شرکت آسان موتور نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی قبول شدم و به مدت یکسال و چند ماه سرپرست خدمات پس از فروش و کارشناس فنی نمایندگی هیوندای سبزوار بودم و پس از گذراندن تمام دوره های سیستم ها و بخشهای مختلف خودروهای هیوندای موفق به اخذ گواهینامه بین‌المللی کارشناس فنی هیوندای کره جنوبی در سطح عالی شدم. تحریمهای روزافزون و عدم توانایی تامین قطعات با کیفیت و قیمت و زمان مناسب و توقف انتقال تکنولوژی از یک سو و مدیریت بدون اصول سرپرستی و صرفا مبتنی بر سرمایه، فقدان دانش فنی و مهندسی در سطوح مختلف و بطور خلاصه عدم توان پاسخگویی واقعی به نیاز و انتظار مشتریان، من را بر آن داشت تا به فکر ایجاد یک مرکز جامع ارائه دهنده خدمات و قطعات کیا و هیوندای باشم.
از سال 1396 با تأسیس مرکز کیا و هیوندای انارکی در سبزوار با همکاری نیروهای متعهد کوشیده‌ایم تا با ارائه انواع کامل خدمات خودرویی بصورت استاندارد و علمی، مطابق دستورالعمل های کمپانی سازنده برای همه مدلهای محصولات کیا و هیوندای با استفاده از روشها و ابزار آلات مخصوص، موجبات آسایش و راحتی مشتریانمان را فراهم آوریم. با تدارک و انبار همه قطعات یدکی مصرفی و تند گردش مربوط به این خودروها و عرضه مستقیم آن نه تنها دغدغه های مربوط به تامین لوازم یدکی را از میان برداشتیم بلکه با تضمین کیفیت، اصالت و قیمت هر کالا، رضایت آنان را صد در صد بدست آورده ایم. با استعانت از خداوند و ارتباطات گسترده و تجربیات حاصل سالها سیر آفاق و انفس در تدارکات انبار و تامین قطعات یدکی و پشتیبانی فنی توانسته ایم بسیار قدرتمند عمل کنیم و برای کمتر کردن مشکلات ناشی از بعد مسافت در دنیای رو به رشد عصر اطلاعات بعنوان اولین پایگاه اینترنتی فروش و مشاوره خدمات تخصصی در شرق کشور گام نهیم.

نظرات مشتریان

آمار ما

+
لوازم یدکی
+
مشتری راضی
+
پروژه
+
سال تجربه