درخواست پذیرش خدمات تعمیرگاهی

درخواست پذیرش خدمات تعمیرگاهی

نمایندگی هیوندای سبزوار

مرکز خدمات تخصصی کیا و هیوندای سبزوار – انارکی

صرف نظر از خودرویی که دارید، سرویس های دوره ای، از اقدامات جدایی ناپذیرِ نگهداری خودرو هستند. به عبارت دیگر هیج تفاوتی ایجاد نمی کند که مالک چه خودرویی هستید، برای تداوم خط بقای خودروتان، سرویس ها باید به موقع و در زمان معین انجام شوند. سرویس، صرفا تنها تعویض روغن و فیلتر ها نیست. به تعویض و بررسی هر آنچه از قطعات خودروتان که مصرفی است، در زمان مشخص آن، انجام سرویس گفته می شود. قطعات مصرفی شامل طیف وسیعی از اقلام ریز و درشت در خودرو می شوند که سرویس به موقع آنها ضریب اطمینان و امنیت خودرو و سلامت آن را افزایش میدهد و از خسارات احتمالی آن جلوگیری میکند.

سرویس ها شامل چه اقلامی می شوند؟

برخی از قطعات خودرو، تعویضی هستند. تعداد دیگری باید در زمان های مشخص بررسی و در بعضی موارد تنظیم و یا گاهی نیز تمیز شوند.

روغن موتور

روغن موتور اولین و مهم ترین چیزی است که در هر سرویس باید تعویض شود. روغن هیچگاه قابل تمیزکاری نیست. روغن موتور بر اثر استفاده و گذشت کارکرد مشخصی و یا حتی گذشتن زمان معینی، خواص خود را از دست می دهد و نیازمند تعویض است. مقدار روغن باید به صورت تداومی بازدید شود. در زمانی که سطح روغن موتور پایینتر از min بود، باید مقداری روغن به آن اضافه کنید تا سطح روغن بین دو علامت روی گیج قرار گیرد. زیاد بودن روغن هم (یعنی بیشتر از مقدار max تعیین شده بر روی آن) مشکل آفرین است. مثلا می تواند شمع ها را خیس و روغنی کند و دردسرهای این چنینی به وجود آورد. توجه داشته باشید که اگر از خودرو برای مدتی استفاده نکنید امکان فاسد شدن روغن وجود خواهد داشت و باید با توجه به توصیه های شرکت سازنده، به حداکثر زمان بین تعویض روغن موتور خودرو توجه داشت. اما همچنان معیار اصلی تعویض مرتب آن، کارکرد است که بسته به مدل خودرو و شرایط کارکرد آن، عددی بین 5000 تا 8000 کیلومتر،  ویا مدت زمان شش ماهه، متغیر است. خاطر نشان می کنیم که کم شدن روغن (ریختن یا روغن سوزی) امری غیرعادی است که باید همواره از ثابت ماندن حجم مشخص سطح روغن اطمینان حاصل کنید

روغن گیربکس

روغن دیفرانسیل و ترنسفر و کوپلینگ

مایعات خودرو شامل: روغن هیدرولیک فرمان – روغن ترمز – مایع خنک کننده موتور

فیلتر های هوا و روغن موتور – فیلتر کابین (تهویه مطبوع)

فیلتر سوخت (صافی بنزین)

شمع ها و لنت ترمزها

لاستیک تایرها و اجزاء الاستیک سیستم تعلیق (جلوبندی و زیربندی)

انجام تمامی خدمات ( سرویس ها ) مطابق منابع اطلاعات شرکتهای سازنده و نمایندگی هیوندای و نمایندگی کیا که به صورت اطلاعیه فنی منتشر میشود برای محصولات برندهای تویوتا و لکسوس و هیوندای و کیا و مزدا و نیسان در مرکز کیا و هیوندای سبزوار صورت میگیرد . در صورت درخواست خدمات ، خواهشمند است از منو تماس با ما استفاده فرمایید.

تعمیرات سیستم ها و قطعات مختلف محصولات هیوندای و کیا از جمله موتور و گیربکس و .. به صورت جزئی و یا اساسی ( اورهال ) در این مجموعه صرفا مطابق کتابچه راهنمای تعمیرات و بر اساس استانداردهای شرکت سازنده است. برآورد هزینه هر فرآیند نیز با یک ضریب تخمین قبل از انجام آن ، هم از حیث اجرت المثل و هم هزینه قطعات مورد نیاز به اطلاع مشتری میرسد و در فقط در صورت هماهنگی و تایید ایشان تعمیرات انجام میپذیرد. موعد تسویه حساب بعد از گذراندن تست صحت و سلامت و هنگام تحویل خودرو  به مشتری میباشد.

انجام تمامی خدمات ( مکانیکی ) مطابق منابع اطلاعات شرکتهای سازنده و نمایندگی هیوندای و نمایندگی کیا که به صورت اطلاعیه فنی منتشر میشود در مرکز کیا و هیوندای سبزوار صورت میگیرد . در صورت درخواست خدمات ، خواهشمند است از منو تماس با ما استفاده فرمایید.

تعمیرات سیستم های برق و الکتریک  مانند ایربگ و A.B.S و E.P.B و E.S.P و ماژول های مختلف ، ایموبلایزر و اسمارت کی  و رادارهای هشداردهنده و . . .  در خودروهای هیوندای و کیا و بطور کلی در ماشینهای امروزی از تخصصی ترین کارها محسوب میشود. عیب یابی در مدارها و شبکه های برق بدون احتمال آسیب رساندن به سایر بخش ها و یا دستکاری در آن صرفا از طریق راهنمایی کمپانی سازنده و نقشه خوانی آن میسر است. دانش به هم پیوسته مکاترونیک بدون تحصیلات دانشگاهی و درک مفاهیم تجربی راه به جایی نمیبرد.

انجام تمامی خدمات ( برق و الکترونیک ) مطابق منابع اطلاعات شرکتهای سازنده و نمایندگی هیوندای و نمایندگی کیا که به صورت اطلاعیه فنی منتشر میشود در مرکز کیا و هیوندای سبزوار صورت میگیرد . در صورت درخواست خدمات ، خواهشمند است از منو تماس با ما استفاده فرمایید.

تعمیرات سیستم تعلیق (جلوبندی و زیربندی) خودرو در بسیاری موارد ناگذیر است. برخی از شایع ترین عیوب ناشی از آن : وجود سر صدای اضافه و ناهنجار هنگام رانندگی ؛ عدم پایداری خودرو در حالات مختلف جاده (گیجی ماشین) لرزشهای نا متعارف ؛ تمایل فرمان یا خودرو به جهات مختلف (فرمان کشیدن) ؛ ساییدگی محسوس در لاستیک های جلو یا عقب خودرو و …

بهینه سازی ارتفاع کف برخی مدلها از جمله سوناتا وای اف و ال اف و I 30 و النترا و همچنین تویوتا آیرون برای اولین بار در کشور توسط این مجموعه صورت میگیرد. 

انجام تمامی خدمات ( جلوبندی و زیربندی ) مطابق منابع اطلاعات شرکتهای سازنده و نمایندگی هیوندای و نمایندگی کیا که به صورت اطلاعیه فنی منتشر میشود در مرکز کیا و هیوندای سبزوار صورت میگیرد . در صورت درخواست خدمات ، خواهشمند است از منو تماس با ما استفاده فرمایید.

همکاری مستمر با بهترین استادکاران صافکاری و رنگسازی و نقاشی و ارائه کارهای ارزنده و جلب رضایت مشتری شاید از نقاط قوت اصلی مجموعه کیا و  هیوندای سبزوار است. سابقه صافکاری و نقاشی خودروهای مختلف هیوندای و کیا و همکاری سازنده با کارشناسان خسارت شرکتهای بیمه از یک طرف و پشتوانه انبار قطعات و ارتباط جاری با تامین کنندگان قطعات در داخل و خارج ایران از طرف دیگر، نشان دهنده تخصص ، اعتبار و کار آمدی این مجموعه است. همچنین وجود و ارائه تمام تخصصهای خدمات خودروهای کیا و هیوندای در این مرکز بی تردید، موجب پیشرفت هر چه سریعتر پروژه بازسازی و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری میگردد.

انجام تمامی خدمات ( صافکاری و نقاشی ) مطابق منابع اطلاعات شرکتهای سازنده و نمایندگی هیوندای و نمایندگی کیا که به صورت اطلاعیه فنی منتشر میشود در مرکز کیا و هیوندای سبزوار صورت میگیرد . در صورت درخواست خدمات ، خواهشمند است از منو تماس با ما استفاده فرمایید.

عدم رعایت حداقل استانداردهای راهسازی و شهرسازی در ایران موجب معضل برخورد کف بسیاری از خودروهای وارداتی به زمین میگردد. ما در مجموعه مان برای اولین بار در ایران با رعایت اندازه های فنی شرکت سازنده و بدون تغییر در هندلینگ خودرو با بهینه سازی ارتفاع کف آن موجب جلوگیری از گیر افتادن و کشیده شدن کف خودرو در معابر ناهموار میشویم و حس یک رانندگی بدون نگرانی و ایمن را به مشتریانمان هدیه میکنیم.

تصاویر مربوط به بهینه سازی ارتفاع کف سوناتا وای اف ؛ سوناتا ال اف هیبرید ؛هیوندای I 30 و کیا اپتیما و هیوندای النترا و تویوتا آیرون و… را در گالری خدمات کیا و هیوندای سبزوار مشاهده کنید.